Sämst valborg..

Inte uppdaterat men som sagt så har denna helgen varit den sämsta på länge iallfall i slutet på fredagskvällen.
Dom flesta vet va som hänt
Fick iallafall åka ambulans på valborg, inte lyckat någonstanns. Flög ur en bil i farten och har nu skadat knät och hjärnskakning :/ tre feta bulor i huvet och har sjukt ont i nacken. Får hoppa runt på kryckor ett tag, ska tillbaka till sjukhuset imon tror jag så dom ska kolla knät eftersom det har svullnat upp och kan inte sätta när foten ;/
jag orkar verkligen inte det här. Jag är bara glad över att inget är brutet som alla trodde dom tänkte fan gipsa utan att rönka benet? det gör man ju fan inte -.- Får se vad dom säger imon igen. Emma flög också ur bilen men som tur så hände de inget allvarligt med henne heller ♥! Aja jag och emz fick iaf en bra början på valborg, hos josefin va de skojj! Dock sluta de illa :/

min mobil blev snodd den kvällen med, idioter det finns. Men jag har tom sagt te mamma och pappa
att dom kan skita i och lägga pengar på en ny mobil igen, det är bara idiotiskt av mig och mitt fel att lägga den ifrån mig, men så jävla orespektfullt av folk att tatta ens mobil, fattilappar kan ni va, skaffa egen!!
Så tänker va utan mobil, skiter i det nu.

aja tack till alla som hjälpte oss ♥ de betyder mycket.


nu ska jag försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0