Rubriker borde inte finnas

Hej! :) Uppdateringen har varit ganska kassa denna veckan men ja :)
När mamma kommit hem från jobbet ska vi ut, ska gå utan kryckorna idag :)
Såret har läkt fint faktiskt det ser mycke bättre ut nu om man jämför med innan.
Och just det! Igår fick jag mammas mobil? eftersom min är borta vet inte varför hon gav mig den
jag sa att jag inte äns ville ha någon men jag fick den så tog hon en annan ♥
och denna ska jag hålla i hårt kan jag säga! Tänker aldrig ta med en mobil till någon fest längre! :)
Visst jag borde fan kunna ta med min mobil och lägga den på bordet en stund utan att någon ska ta den?
var fan e respekten? men jaja ! blir så jävla sur -.-
hade jag hittat en mobil hade jag frågat vems den var, (om det var på en fest vill säga)
annars lämnat in den till polisen såklart. Menmen vissa har inte råd med egen, blööööööö.




Kommentarer
Postat av: Miona

fint :) og nice blogg : D

2010-05-05 @ 17:38:45
URL: http://www.mionaa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0