Positivt va de här ja..

Haha asså... Ska man skratta eller gråta? Undrar hela tiden hur allt hade sett ut idag om ni inte haft "dom" enligt mig hade allt varit mycket bättre. Tyck att jag är självisk och orättvis för att jag säger det, men det är ju precis tvärtom. Det är inte jag som stöter bort er, eller inte har tid för er. Aja. Känns som min blogg bara handlar om bråk hela jävla tiden just nu. Nog om det. "when the boy(s) came into your life, you pushed us away..


Tråkig dag och tråkigt väder. Varit på ett möte med studievägledaren & rektorn på praktiska. Fyfan va de babblades på. Sen har jag ju sökt in till en skola i GBG med bort från denna helvetes stad :D förhoppningsvis..
för fyfan för o pendla? ööh noway! Har alltid velat bo där, fan bor vi här för.. jävla håla. Jaja fyfan va positiv jag är eller vad säger ni? höhö sorry =)



Genevads fotbollsplan!


haha gammal bild på Jojjo.. Saknar genevad, veinge, laholm osv.. Varför blev det såhär. Fuck it.


Kommentarer
Postat av: www.emza.devote.se

håller med kan vi nt köpa ett hus där och se om allt blir som förr igen :(

2010-05-24 @ 21:13:21
Postat av: vicky

emma: jo det hade vatt nåt :(<3

2010-05-25 @ 11:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0