Orkar verkligen inte.

Jag hatar när folk inte fattar när dom har fel! Dom tror att dom har rätt hela jävla tiden o alltid vet bäst. BLABLABLA.

Trött på allt folk som finns just nu -.- ååååh jag vill flytta! Fan va gött o bara flytta från kuk helvetes halmstad och börja om på nytt, där ingen känner mig , eller vet vem man är. Fan va härligt.
Funderar starkt på detta och nej det är absolut inget skämt. Har tom snackat med mina föräldrar om det, och först tyckte dom de va en dålig ide men sen när jag förklarade och allt så förstod dom faktiskt.
Dock blir det att jag kommer få bo ensam isåfall... Klarar jag det är frågan.


Kommentarer
Postat av: André

låter ju som en riktigt klok idé för att komma från dig :)

2010-05-06 @ 23:22:55
Postat av: vicky

andre:sååå gött o slippa dig ja :) gå och lek mamma pappa barn vettja!

2010-05-06 @ 23:41:28
URL: http://vwiccii.blogg.se/
Postat av: www.emza.devote.se

håller med dig vi åker tsm lämnar lilla andra hemma med sina bebisar (H)

2010-05-07 @ 15:52:26
Postat av: André

haha ni har då fan inget o säga :P nu vet ni om att de är inte jag som är sur o alla tjurar på :) de är faktiskt emma själv ;)

2010-05-07 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0