Moppetur!

Hejsvejs på er mitt i natten!
Ligger i sängen med datan det alltid lika gött dock bränns min data som fan haha men jaja.
Kvällen har spenderats med lilla Karlsson. Körde runt med moppen en stor del av kvällen x)
Sen när vi kom in mot stan så körde vi in till parkeringshuset hahahah och körde hela
vägen upp där vi stod ett tag sen såg karlsson att det fanns en övervakningskamera
ojoj vet dock inte om det var därför den där jävla securitasbil som vi trodde kom pga. att de
sätt oss i kameran hahah! Men tror inte det var det för dom körde inte hela vägen upp som tur var så vi försökte gömma oss där ett tag. Sen precis när jag frågade karlsson om "Portarna" stängdes så rullades dom ner haha då fick vi smått panik kan jag ju säga er. Så vi rullade nerå med moppen
och kutade iväg fort som fan så som tur va hann gubben inte se oss x) fyfan asså! haha händelserik kväll. Men det var kul känndes lite som att man va i en fim, kuta ut , hinna ut PRECIS innan dom rullas ner x) hahah . Aja oj det blev en lång text x)
sen drog vi hem till mig satt vid datan ett tag + kolla på nån mysko film om en manshora?
hahahah!

Hade egentligen planerat att dra på fest nu när jag visste typ 6 olika?
men hade ingen dricka och ingen av oss har pengar just nu
så vi sket i det x) Jag kan lika gärna vänta
två helger till då det är karsefors! YEEEAH




Gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0