Lyckad kväll

Hejsääääääään!

Lyckad kväll igår måste jag säga :D
Började med att vi tog sandras cykel in till stan
haha fast vi ställde den där och tog sedan bussen till paulina
sen ringde pontus och sa att dom va på väg så fick
dra ut och möta dom vid busshållsplatsen och jaa han va ju inte lite dragen ;) haha.
Sen kom det en massa annat folk med men sen kom det några
95or och ville komma in men de fick dom inte så hotade dom med
att skicka sina pojkvänner på oss haha serriöst?
skulle vi bli eller, inte precis ;) haha fast gjorde dom de? neeehe :)
Aja jag va väl halv nyker men de va ju inte sandra direkt ;) haha
fast hon va tvungen att dra hem vid typ 11 men :)♥



Sen följde jag pontus hem efter allt tjatande ;p
och idioten hoppade i poolen hahaha 
orkar inte berätta mer men kvällen slutade
bra för en gångs skull ^^ och tänka sig jag klarade
mig utan mobil hela kvällen ;) WOW...

Tack alla ^^ ♥


Nya klänningen som jag hade igår. Skit snygg IRL :)




Nu: duscha sen får jag se vad som händer. I'll be back ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0