Godmorgon!

Hur är det med er idag? vädret är inte precis det bästa, hoppas det blir bättre under dagen.
Dock får jag säkert inte dra iväg någonstanns ikväll heller ändå :/ så får väl sitta rastlös ikväll igen..
ååh jag pallar inte det = L-A-M-T.. Men kanske skulle ha tjejkväll ikv då blir jag iaf inte lonely höhö :)
men isåfall måste vi nog av här. Aja hade vatt kul!

Förresten igår när jag skulle duscha av mitt ben (måste tvätta de för att det inte ska bli infekterat)
så bara ramlade de av sånna sårbitar :O fyfan va äckligt de va. Började blöda lite med men inte mycket alls.
Så nu ser det inte äckligt ut längre xD haha.

Aja ska käka frukost nu lite sent men (A)



Så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0