Dag med Jessi ♥

Hallo bloggen! ♥
Kom hem för någon halvtimma sedan.
Spenderat dagen med jessi, fatta jag saknat henne eller!
Underbar dag i stan, där vi har varit hela dagen x)
Gått i varrenda affär skulle jag tro haha. Najs!
Hon köpte en as fin bikini :D och jag inskaffade mig ett par snygga leggings.
Hittade inget annat haha, men ska in och köpa ett linne på fredag
som va skitsyggt men fanns inte i min storlek men dom skulle få in
nya på fredag så :) + en ny foundation fyfan min suger dase!!
Aja sen satt vi oss i solen och käka god mat ;) fast sen kom fåglarna
och fick käka resten fyfan stan kryllar ju av fåglar. så jobbiga! -.-
Sen blev vi förföljad av en idiot med såklart, haha jävla cp.
Sen halv 5 tog vi bussen till äventyrslandet men det ska vi ju inte snacka om :)


Lite bilder från idag ♥


Fint väder idag! fast lite blåsigt.. menmen

Fegisen ville inte va me på bild ;)

Men sen så :)♥
 
Jag på bibblan! Knas bild

Jessi + en del av mina ben höhö, *antecknar*

Haha, loveu bääästiiiis ♥


Kommentarer
Postat av: jessii

thihi, dagen var fett kul älskling (: har saknat dig som fan. Kan inte vänta tills nästa gång vi ses! I sommar då jävlar, då ska vi skapa många minnen <3

Älskar dig bästavän <3

2010-05-27 @ 15:51:03
Postat av: vicky

jessi: ja då fan ska vi skapa massa minnen gumman!

du är bäst, älskar dig <33

2010-05-27 @ 16:56:33
Postat av: Anonym

tack för bilderna förresten ;o dom var verkligen jätte snygga NOT!

bästavän <3

2010-05-27 @ 17:43:53
Postat av: vicky

sluta dom är inte alls fula!

<3

2010-05-28 @ 14:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0