Blir nog lokalfest iallfall..



Hellu guuys!
Kom nyss ut ur duschen de va gytt!
Nu är man fräsh och ren. Blir nog lokalfest ikväll ändå
för det är närmre och jag orkar inte va ute när det
ändå ska bli regn ikväll :) skitsamma om det är lite eller
ej x) då drar jag hellre till grötvik imon! :)
Grilla & mys. Kanske ta ett dopp då? :D
japp får se. Ska bli rätt fint väder imon så det blir nog bra ^^

Sen nästa helg är det karsefors så ska festa
utan alkohol denna helgen OCKSÅ,
inte festat sen valborg nu men jag taggar
till nästa istället ;) har fått med mig ännu
mer folk så det kommer bli fett!
Nu fattas bara skjutsen :P men löser sig.

Aja hörs när jag har fixat mig. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0