we bring it on,

Hallå!

Precis kommit hem från mormor, käkat där och så. Gott vare allt.
Sen har vi kollat runt efter lägenheter till mig... :)
Tänker inte bo kvar här men dom verkar ha lite svårt att fatta det.
Ska ha flyttat INNAN jag fyller 18! Fan va gott att ha en egen lägenhet,
men efter sommarn när jag börjat skolan igen, måste skaffa ett jobb med..
Det är inte direkt gratis =) hade vatt kul o dela med en kompis med,
trivs inte själv. Aja det ska fixas, det bara ska det! ;D

Blev på ett grymt bra humör idag när jag fick se en sak på facebook idag - jau
det är där det "händer" Kanske har jag min chans nu... ♥

Aja igår! .. Så tog jag och karlsson en cykeltur till grötvik ;) haha
dock va det ganska dött där , men sen skulle hon tvunget gå igenom skogen och jag
fick lite panik haha. Har blivit skit mörkrädd av mig, och tänker helat tiden på
vad som hände med hon tanten.. ush. Aja! Sen hamnade vi i stan en stund :)
där va de massvis med folk man kännde ;D gött med folk i stan nu igen
när vädret är greeeaat! Fast nu i veckan ska det bli dåligt väder igen... COME ON!
Men nästa helg dåligt väder eller ej, så taggar vi stenhårt! =D

Det ska fan va sommarväder ute nu?! suck.. =(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0