Oturs mio!

Otursdag med big bokstäver - ja,hej svengelska

Kan berätta lite om ALL min otur idag.

Först skulle jag cykla och dra ut pengar till bion men självklart
så hoppade kedjan, så fick springa som en idiot istället för hade
verkligen inte tid att stå där och försöka fixa den.
Men vad hade jag inte glömmt när jag kom dit? bankkortet såklart
hahaha asså jag bölar snart :( som jag sa innan jag måste ha tagit sönder en spegel
och sen glömmt bort det.. 7års OTUR :|

aja sen skulle jag träffa viktor så berättade jag allt
och såklart tyckte han de va förjävla kul >.<
Aja det blev ingen bio iallafall :P
åkte hem till honom istället eller hans kompis lägenhet iförsig xD
men han har den när han e bortrest ;) De ni.

Nu har jag tråkigt med STORA bokstäver!
Ska lägga mig ute i trädgården med musik
och bara tänka på allt möjligt... Ciaao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0