Titanic!

Undrat ett tag... vilka är ni som läser min blogg? jag har inte lagt ut min blogg
på msn eller någon sida som facebook, bdb men ändå har jag en del läsare.. hmm
Sen är det någon som är inne hela tiden? stalker? ;)
ni får gärna läsa den, men blir ju lite nyfiken, Haha men aja..

Blev inget ikväll med varken charlotte eller killarna
får bli en annan dag i veckan :) fast längtar mest till helgen!
Ska bli lika bra som förra har vi bestämmt, höhö.

Var nyss ute en sväng med Viktor och snackade om allt och inget
sen träffade vi paulinis ♥ och drog till hemköp och köpte cigg (till dom) + någon
konstig dricka god var den då inte, ingen aning om va de va för skit.
Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Titanic, så himla fin e den
och va så längesedan jag såg den nu.

Later, sötnosar!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ligger ju visst ute på facebook, är du galen eller?

2010-06-14 @ 23:43:16
Postat av: Sebbe

Ni kan ju fan inte grilla! inga burkar i elden har jag ju sagt:P

2010-06-15 @ 00:44:52
Postat av: Anonym

ligger de på facebook? haha jasååååååååååå.

2010-06-15 @ 22:01:24
Postat av: vicky

haha jo sebbe det kan vi ;) fyllo!

2010-06-15 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0