Midsommar imorgon!

Hej på er! :)


Fasen va bloggen ligger åt sidan nu men jag försöker vara ute så mycket jag bara
kan och njuta av varmen! För man vet aldrig hur länge den stannar, svenskt väder liksom..

Idag har jag solat hela dagen men har inte gett så mycket mer resultat än att jag brännt
mig satan i ansiktet fyfan :( lyckas alltid bränna mig där -.- skit kul nu tills midsommar imon med
men aja har jag tur så har det lagt sig lite tills imorgon! För då kör vi =D fast
har inte planerat vart vi ska ännu för har blivit bjuden på en del fester
men sen är det även "tivoli och massa fest" i mellbystrand!
Va där förrförra året och det va så jäkla kul så kanske kör på det detta året med ;)?
får helt enkelt se vart vi hamnar!

Var och köpte "sommarbusskortet" idag med så nu
kan jag åka hur mycket som helst GRATIS i sommar, vilket är skit bra med tanke
på att jag väldigt ofta åker nattbussen och den är ju inte direkt gratis ;).. så man sparar pengar så åker du mycket buss? köp dig ett! :) Aja ska lägga mig strax för ska upp tidigt imorgon, måste nämligen inom stan för har massor jag måste köpa! :S och dom stänger redan vid 2 så blir stressigt imon men jaja


Ha en trevlig midsommar allesammans!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0