Liseberg?

Är det bara jag som är sugen på att åka iväg någonstanns?
Skulle vara sjukt kul att åka ett helt gäng till Liseberg!
Men det är ju isåfall om det finns några som vill? :)

Vet ju inte riktigt vilka som läser min blogg men om ni är på
att dra dit så lämna en kommentar! ;)

Vill till daftö, danmark och så mycket mer med men vet inte hur jag ska ha råd
med allt i sommar asså..
Dom hör ju aldrig av sig när jag ska komma och jobba
blir fan riktigt sur snart! (antagligen samma för jonas o hanna)
som också ska jobba där i sommar.. ååh!
De kommer med sina ursäkter hela tiden
vafan jag hade ju fått jobb där så så här kan dom inte göra!

Aja har iallfall jobbat ihop tusen spänn
nu på 2 dagar men det räcker ju inte långt..
får se om jag kommer på nåt sätt :)

Justja! Midsommar igår ju :) det slutade faktiskt
riktigt bra ändå. Stack hem till viktor som tydligen
hade fest och alla va helt väck haha
kul att se så många glada och fulla
på samma gång! sSjälv drack jag inte mycket
alls så här är man inte bakis ;) tillskillnad
från typ halva sverige haha!
Fick även en salva av Viktors mamma
som hon sa skulle funka jättebra
mot svullnaden och det gjorde den verkligen!
Mycket bättre idag, så tack för det :-)

Ska cykla till stranden nu för tänker
verkligen inte sitta inne i detta underbara väder.


Bilder från onsdags då vi stekte ute hos mig:






Peace out!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

jag e på:P<3

2010-06-27 @ 21:21:20
Postat av: Pauline

Så smal du e gumman! ;o<3

2010-07-03 @ 15:20:22
URL: http://paaauoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0