Happy me

Woopsi! Jag har tyvärr glömt bort bloggen lite *hehe* men nu så!
Har inte mycket att skriva förutom att jag ska ut nu , yes idag är varmen iallafall här!
Och inte vintern som emma sa igår ;) Hoppas verkligen att den är här för att stanna!♥
Annars kommer jag fan bo utomlands året runt om vi inte får värme denna sommaren.

Aja nu blir det in till bibblan och möta isabella :D (kusin) sen ska hon skjutsa mig för första gången på sin nya moppe haha får se hur detta går. Men hon kör förhoppnings vis bra hahah.

AJA PUSS, NJUT AV VÄRMEN SÅ LÄNGE DEN ÄR HÄR!

slänger in lite bilder snabbt från igår

(stan hela dagen med karl, emma & robban)


Chillade på bibblan!

onödiga bilder egentligen haha tagen med mobilen med..

Och lilla kärleksparet ;)


Nu måste jag rusa, måste säg att jag är oerhört glad idag!
Kan berätta mer när ikväll när jag kommer hem. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0