Halmstad

Hej! Har märkt att jag bara uppdaterar på natten haha men typ bara då jag har tid
för har typ inte varit inne en stund nu i denna varmen de går ju inte :)
Har faktiskt blivit lite brun nu fast kräfta är jag fortfarande ;) men det röda blir nog brunt
förhoppningsvis.

Idag blev det en snabb runda till stan med mamma sen hem igen
och byta om till bikini sen tog jag bussen till grötvik och mötte
upp några där fast jag badade inte idag (a) haha stekte på i solen därimot
och om jag inte räknat fel har jag och viktor käkat glass minst 6 gånger idag haha insane..
men fan gratis är alltid bäst.
Sen när jag kom hem la jag jag mig i trädgården en stund fast
där tänker jag aldrig ligga igen! Klarar inte av det pga min allergi.. så får
bli stranden varje gång men det funkar.
Imon ska jag till pappa och hämta lite grejer (dom är på öland)
får se om jag stannar där med :) ensam hemma är alltid härligt! 




Sämst bild haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0