Guess what..?

Vet ni vad jag har gjort idag? Ridit! haha japp de är sant. Har inte suttit på en häst sen jag slutade i ridningen, och det var ett antal årsen haha! Mötte upp becka på hennes skola när hon slutade så skjutsade Sussi oss till hästarna. Det var faktiskt kul och jag får väl erkänna att jag saknat det lite :) men inget jag tänker börja med igen, men nu när becka bor hos "oss" eller ah hos min pappa.. så kan jag iallafall rida när jag vill nu i sommar höhö. Stannade där några timmar sen stack vi till eurostop och köpte oss en glass :)♥
Sen stack jag hem och har duschat och städat en jävla massa.
Skulle egentligen träffat viktor men de får bli imon istället. haha ehm... jaau.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0