GOTT SNACK


Hey sweetys!
Spenderat i stort sett hela dagen ute i det varma vädret, det är underbart!
Drog in till stan först och mötte upp min kusin sen körde vi iväg
på hennes lilla moppe höhö ;) Först hem till henne, där
va benjamin också :)♥ serriöst jag träffar dom på tok för lite men aja
brukar inte direkt umgås med min släckt förutom på kalas, släckträffar och sådära haha (a)
Käkade där sen drog vi till mickedala affären och köpte glass + ostbollar haha gott som fan.
Sen körde min moster oss till stranden och fyfan va härligt de va och bada eller :D
har ni inte tagit ert första bad ännu måtte ni vara fegisar ;)! Passa på vem vet
de kanske börjar snöa snart? hahaha det skule inte förvåna mig om det skulle hända.

jaja nu skriver jag bara massa trams, men det är väl i stort
sett vad som hänt idag = Sola, bada, sola, bada!

 Nu ska jag kolla Grey's
Later♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0