Fun night!

Hej! Sorry att jag inte bloggat på ett tag men inte haft tid eller ork för det direkt.
Igår var iallfall riktigt skojj. Började med att charlotte , jojjo & jag "förfestade" lite hos mig
och fixade oss sen drog vi vi vidare till henrik/hatten ;) där vi festade! Fick massa dricka så hade inte
behövt slösa ;) ackack! aja. Va skit kul där iallfall. Sen drog vi några stycken in till stan och där träffade man
massa som vanligt :) sen hängde jag och charlotte med viktor och några till bastionen (stavning?) och snackade massa. Satt där till halv 5 i morse haha! Sen sov jag hos Viktor :)
och ah... de va en skön kväll iallfall! Massa sånna kvällar ska vi ha i sommar! :D♥


Charlotte!

Gubbe? och jojjo. med den goda drinken!

rabbe & jocke

Lotten, rabbe, jag ;)

charlotte and me ♥ mucho goda drinkar!

Rabbe och jag

Charlotte, jag, rasmus!

haha! cute ;) karlsson och henrik! "hattmannen" smeknamn by MIO!

henrik och lotten

haha vafan! Rabbe langar värsta våldtagarblicken... hm


Finns tyvär inga bilder på allt de andra folket men alla
bilderna är tagna av karlsson och ja fråga inte mig
varför hon bara tog på oss coolingar. ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0