Bara babblar på som vanligt...

Barndomsvänner - är dom som man vill ha kvar för livet - med dom har man upplevt allt genom åren.

Hej peddon!♥ Haha ne nu ska jag va "snäll".

- Ja ni vad har jag gjort ikväll? Kört runt på en cykel med lilla paulina som fick sitta där bak eftersom hon fick punka på sin väldigt lyckat! (y) tummen upp för det.
Vi lyckades iallfall ta oss hem till viktor. Där va han och några andra och va han glad? haha nej inte det minsta ;) vi tog lite väl lång tid på oss att ta oss dit HAHA men vafan ska man göra. Har börjat få världens otur och då skojjar jag inte, tar sönder mobiler, bryter nycklar på mitten, får allergichock(er), punka på cyklar,
har jag tagit sönder en spegel eller något? börjar faktiskt små undra.. hmm.
Aja vi stannade bara där 2 timmar sen drog vi in till donken med dom och där va de en jävla massa folk kan jag ju säga. DET GILLAR VI! :D

Nu: inte göra ett piss. Ska se om det är någon rolig jävel inne på msn som vill vara social med mig annars
tar jag fan och lägger mig. Behöver ju energi tills imon ;)

Det blev en konstig text som vanligt, bad er inte läsa. Haha och shit, jag har typ inga läsare kvar
stackars mig da ;) inte för att jag bryr mig. Mitt fel som knapp uppdaterar ju.. hmm ska ändra på det.

PUSSSSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0