VARMT

Tror inte jag är den ända som tycker det är varmt, eller ;)? satan asså!
Visst det är underbart att sommaren är här men det är verkligen FÖR varmt både ute OCH inne.
Och utan att överdriva har jag bott i vattnet idag, låg på stranden och solade HÖGST 2 timmar
sen klarade jag inte av det mer. Flöt istället runt i vattnet på Paulinas "vattenluffttjockmadrass" som hon kallade den haha! måste även tillägga att frukost, lunch och kvällsmat bestod enbart av glass, går inte att äta varm mat i denna varmen.

Försöker så gott jag kan med att se allt positivt & umgås med dom
som står mig närmast. Efter allt som hänt de senaste dagarna går det inte att vara ensam.



Hatar att man ser mina reveben så mycket när jag ligger ner. 
Ser missbildat ut.
 But I am so what the hell! 

Aja nu ska jag ta en iskall dusch innan jag dör.. 40 grader i mitt rum tjiho!


Kommentarer
Postat av: Pauline Ekstrand

DU BORDE ÄTA SÅ DU FÅR LITE FETT GUMMAN, DU E SJUKT SMAL! JAG E FAN FETARE ÄN DIG :| <3

2010-07-16 @ 17:57:19
URL: http://paaauoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0