Lev varje dag som om det vore din sista..

Hej på er :) min uppdatering är inte den bästa men vafan ;)

Gårdagen va iallfall hur lyckad som helst! Stötte på Endi, alex och någon Pierre i stan så vi hängde med
de hem till hampus som hade fest, mycket folk, awesome! Sen drog vi på efterfest hos någon Robin
sen tillbaks och slagga hos Hampe (för missade sista bussen hem). 
Och idag har jag bara slappat fast jobbat lite med, suck.. men cashcash.
Och imon taggar vi inför ännu en fest!! Blir nog inte båstad men Halmstad funkar!
 Båstad på lördag kanske får se...

Aja känner att jag inte ha något vettigt att skriva, så puss hörs imon ♥



eh ok , tror jag måste gå och spy nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0