Tjejkväll hos mig igår



Tjena ;) har värken hunnit blogga idag eller igår men nu så!
Var ju tjejkväll hos mig igår & vi hade sjukt kul haha! Mycke skitsnack,skratt!
Käkade massa godis och onyttigt skit med men whatever! ;)
Kollade också på "she's the man & flickan som lekte med elden, inte för att jag fattade
så mycket av den sista filmen ?
men det var nog för att vi snackade under nästan hela filmen och sattoch nördade vid datan haha (a).
Blev även en runda in till stan, men där hände inte så mycket förutom
att jag nuddade ytte pytte lite på en polisbil big deal liksom? så började dem backa o så gick vi snabbare o snabbare haha så körde dem efter oss sen vände vi håll igen så vände dom igen? haha COME ON vafan de va ju ingenting? Men sen lyckades vi bli av med idioterna! x)
Somnade väl vid  7 - halv 8 på morgonen? haha ^^
Och nu är jag skittrött så funderar på att sätta på någon film och sen sooova

Men här kommer lite bilder från igår iaf! (de flesta är emmas bilder)



vissa bilder är typ skitsmå för jag printade från emmas blogg
så jaa..













nu orkar jag inte lägga in några fler haha, lat.. (a)

Nu ska jag kolla klart på scary movie 2 , haha kan
verkligen inte fatta att man kan tycka den är läskig?
haha så jävla sämst! men jaja ;)

Pusssssssssssssss ♥


Kommentarer
Postat av: Oliver

heej! :D Fin blogg! :) Hur mår du? :)

2010-01-18 @ 18:57:21
URL: http://oolivers.blogg.se/
Postat av: amanda & amilia

ser ut som ni hade kul :D (y)

2010-01-18 @ 20:40:13
URL: http://piinkladies.blogg.se/
Postat av: naaatta

aaw hihi roliga bilder! =DD

haha de va sKööj ju ;D inte mycke sovande men men de e de ju aldrig när vi e :D

yäää vi ee bääst ! =DD

loveuuu<3

2010-01-19 @ 21:20:14
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0