the bad boys always catching my eyes

haha nä men hej! Hur är det med er denna förjävliga lördag? Själv mår man fortfarande dåligt (bakis) ush har inte kunnat käka nåt på hela dagen. Ingenting går i magen blir bara illamående av tanken på mat... *spyr*
Men så kan det gå! Dagen efter är aldrig najs. Men ah som sagt jag hade rätt jag hade skitkul igår men det slutade förjävla dåligt. Jag satt och grät som en jävla bebis fråga mig inte varför men jag gör typ alltid de på fyllan? haha då kommer alla jävla känslor fram på nåt wierd sätt asså. Fast det hände ju en del grejer så jag grät inte utan någon anledning men ah.. jag ångrar det nu efteråt men what to do huh?
Alkohol är då fan aldrig bra inte när man får för mycket av det i allafall... hmm
Blev ju slagge med nån jävla brud med men jag känner inte henne och ah blev lite förbannad när hon sa en sak så kallade jag henne "jävla fitta" så blev hon vansinig? hahah snacka om högt temperament! Så hon började putta på mig och dra mig i håret & jag stod ju fan itne bara där men så kom det en tjej i mellan (som va sjukt shysst för den delen!..) Ah men det började riktigt bra! Så jävla mycket folk så festen var verkligen riktigt lyckad - med en massa folk man inte träffat på evigheter? och en massa nytt trevligt folk! =D + en gammal barndomskompis - erica :D ♥

Men ah idag har jag inte gjort så mycket vaknade upp av att emma skulle gå till bussen som gick vid halv 1 men jag sov vidare för jag va verkligen helt död & vaknade vid 2 tiden typ.
& nu har jag bara en lugn hemma kväll för jag orkar inte göra något annat, suttit och funderat över massa skit
med som jag bara inte orkar håla inne i mitt jävla huvud.




Jag - igårkväll. Mitt hår börjar bli långt igen :)

Och jag hade rätt om mig själv ha-ha för jag glömmde totalt bort att ta
bilder igår (a)

Aja nu ska jag tjocka mig med en påse godis och tycka synd om mig själv! hahah.




Kommentarer
Postat av: PRECIOSO

Tusen tack tjejen!! :) hur äre me dej?

2010-01-23 @ 22:21:36
URL: http://precioso.se
Postat av: Sofie

tack desamma :)

allt bra?

2010-01-23 @ 22:55:45
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: PRECIOSO

Ej så mkt..själv??=)

2010-01-24 @ 09:31:31
URL: http://www.precioso.se
Postat av: Sofie

här är allt bara bra :)

2010-01-24 @ 15:33:27
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0