Sommaren 08-09 i mitt ♥


@ Simlångsdalen - jag och karlsson 


@ Östra Stranden - jag och bästavän


@ Hos emz - brudarna ♥


Just me



@ Stranden - brudarna ♥


@ Stranden - jag


@ Stranden - jag och nicco som jag råkade klippa bort på nått fkn sätt :S


@ Nissan - jag. ehm ja... dåliga tider! Och nej jag röker inte... längre


@ Stenalyckan - Nicco, alle, jag, emma
Hahaha vår älskade vagn! Som jag skadede foten på, aaaosh!
men detta va typ 07? haha sheeet så små.


@ Utan för mig (genevad) - jag. Detta är dock hösten 08 tror jag..


@ Stan - jag. Jaa jackan är skit stor ;) men den är ju inte min liksom haha.


@ Dalen. Någon tjej, Wikås, jag, Martin och nån liten kille :]

Riktigt fint och mysigt där på sommaren men nu på
vintern är det bara grått och helt dött ute, detta är badplatsen
och riktigt gött o bada där! Fast inte med kläderna som vi typ gjorde
hela tiden i sommras tack vare martin o rogner, haha åååh sakna :')


Halva mig och karlsson på Marinfestivalen i sommras! Saknar det,
fan va kul vi hade! Saknar alla våra gammal tider, nu är vi splittrade
eller i allafall jag från er...


@ Lekplatsen på vallås - Jag brun o fin :(
buhu fan va deppig jag blir på vintern har jag märkt...
men jaja då blir jag taggad till sommaren, ;) fan vad jag längtar ♥


@ stan. Harre, Karlsson & emz. Saknar dom sena kvällarna i stan, då
det var kväll men man kunde fortfarande gå i shorts och linne. ♥

Där kom en bunt bilder, hope you liked it ;)  Det märks nog att jag
vill att sommaren ska komma NUNUNUNUNU! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0