Pengar på kontot igen , woho!

Woho nu är jag rik igen ;) Haha nä men nu har jag cash riktigt jävla göttans!
Så ska nog in till stan imorgon och shoppa, får se om någon har lust o henka på?
Sen är det ju helg fyfan va skönt :D ska antagligen på fest på lördag sen fredag vet jag inte vad som händer?
får väl se ^^


En fråga förresten som ni aldrig svarar på :/ Vad vill ni att jag ska blogga mer om?
Skriv gärna för jag vill att bloggen ska bli så bra som möjligt såklart.
Men behöver lite idéer för är helt tom i skallen hähä..

Så svara tack! :)



puss

Kommentarer
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu

Hejhej! Jag kikade bara in för att fråga hur din dag har varit hitils? :)

Kramar!

2010-01-21 @ 15:07:23
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode ! - Tävling pågår !

fint :)

2010-01-21 @ 15:23:52
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0