OMG she's back

TJA TJA the bitch is back! höhö .. nä just kidding! ;) Men jag ångrade mig och jag ska inte lägga ner bloggen det kan jag göra längre fram när man har ett liv host.. men jaja! Här har ni mig igen och jag hoppas ni blev glada nu? ;) vet jag väl att ni blev! =D

Har inte gjort nåt speciellt roligt de senaste dagarna men det har faktiskt hänt en hel del grejer ("bra grejer")
så jag är på bra humör nu så ni slipper bli smittade med mitt dåligt humör ;)
Hur har ni själva haft det medans jag "varit borta" haha fyfan va dålig min blogg har blivit ååh man blir ju nästan lessen i ögat..? :|

Men det blir ändring på de framöver kan jag lova er =D
Men nu måste jag fixa klart mig, har gått och kännt mig helt risig hela dagen
mahah risig - my new word! aja alex kommer snart & vi ska kolla film och mysa galet!
Ja det är en av dem "glada nyheterna" som hänt.. träffat en pöööjk ;) hahaah nah men vi
är inte ett par... ännu ;) Får se vad som händer framöver! =) Han är i allfall en sån typ
som är extremt snäll? och jag faller inte för snälla killar? haha ja jag är allvarlig jag faller
alltid för the bad booys.. Men antar det är för han ser så ruskitg bra ut (A)
haha nä men nu ska jag inte va sån, fast ja han är sjukt snygg, söt hihi. Aja nu ska jag inte
babbla på en massa för då kanske han börjar tro ja är en galen stalker hahahah,
puss på dig alex jag vet att du läser detta så småning om ;) ♥


Men ni får ha en riktigt jävla
bra fredag och ha så kul vad ni än gör..
fredags mys kör vi på va?! JA.





no make up, kanske lite puder. ser ut som skit, men
det gillar ni. bjud på er själva så blir livet lite roligare ;)


BTW SÅ ALLA VET, MIN WEBCAM SUGER ANALARSLEELEFANTBANANSNOPP!  (a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0