Nyårslöfte kanske?

Hej igeeeeeen bloggen!

Måste berätta lite kort om helgen. Stack till Club Experience i fredes och det började med att vi förfestade hemma hos mig, och sen blev en viss person på tok för full men såklart skulle hon envist med ändå men jag visste att nån vakt eller polisen skulle ta henne och ja vem hade rätt? jo jag... men jag envisades ändå att dem inte skulle ta med henne att jag kunde ta hand om henne eftersom jag va nykter och ville inte få skiten sen efteråt av allt o alla men såklart så fick jag inte det...
menmen sen drog vi och ställde oss i den evigt långa kön där vi fick stå i över en TIMME i väntan på att få komma in och de va nog den jobbigaste kön jag stått i?! Alla klängde, taffsade, tryckte sig mot en så man knappt kunde andas? det var fan sjukt! Ställ er sisst i kön då förhelvete och sluta trängs gaaah! Men jaja, sen kom vi in då och det var inte speciellt roligt där inne heller snyfft.. Men dansade en del och träffade jävla massa folk man inte träffat på länge så de va sjukt kul! =)
Sen tappade jag bort min lapp... men inget ovanligt för jag tappar fan bort allt. Men jag hittade faktiskt den till slut och fick min jacka ! ( alltså de va nummret man skulle ha så man fick sin jacka i utbyte lr va man ska säga..)
sen fick man skjuts hem av andré & sen gick jag och la mig... va sjukt trött och frös fan benen av mig i den kylan! brrr.'

Den blev verkligen inte som tänkt men det blir den ju aldrig längre.
Slösar bort massa pengar på skit,  men nej jag tänker inte göra det längre! Från och med nu ingen alkohol
och jag bryr mig inte om ni tycker jag är tråkig som lägger ner festandet ett tag framöver men nej!
Det är mitt liv och jag vill inte gå och bli nån jävla alkis som festar 24/7 det är ju bara sorgligt?.
Men gör ni det! Man lär sig jävligt mycket av sina misstag, att tappa ner på festandet är nog de smartaste
jag kommit på, på evigheter! Jag kanske har något i den jävla hjärnan ändå? ;)
Nu får vi ba se om jag lyckas hålla de haha! Eftersom nästan alla i min omgivning festar non stop...
Men om jag ska göra mig själv en tjänst är det bäst så :)

LÅTER VÄL BRA ? :)

hahaha "intresse klubben antecknar" tänker ni... MENMEN =D



Bild från helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0