Ja jag lever ! ;)

Jajjamensan jag är tillbaka inte för att jag har varit borta så länge haha men iaf jag lever ;)
Har ju inte haft någon blogglust som ni kanske märkt? men nu fick jag lite sug på att blogga.
De dagarna man inte gör nåt, inte orkar göra ett skit är det inte kul o blogga så - .

TJA förresten haha!
Har inte gjort så mycket idag heller men ändå. har pysslat lite här hemma, gjort i ordning på rummet faktiskt ;)
men mamma åkte nyss till magnus så hon har inte sätt de ännu för blev nyss klar höhö men imon kommer hon nog bli rätt så förvånad haha, för jag städar aldrig rummet (a) Ja, jag är en liten latmask när de gäller sånt ;)
Sen har jag faktiskt käkat idag har ju inte käkat nåt typ på de 3-4 senaste dagarna :S har ju fan ingen matlust men den börjar nog faktiskt komma tillbaka nu men bara liiiiite. Har gått ner i vikt nu med men det gör faktiskt ingenting för det behövs tycker jag! :) Och nej jag är inte så nojig när det gäller att hålla på och banta och sånt löjligt längre! Det skadar bara kroppen så jag ska börja träna nu år 2010 istället - faktiskt ett av mina nyårslöften. :) En fin smal, slank kropp till sommaren är väl inte helt fel ;)? Men aja!

Mamma kom hem med en chips påse och cola till mig innan haha, hon vill tydligen att jag ska tjocka mig?!
Men jag orkar nt allt själv + det är tråkigt att sitta själv så ska slå en pling till Alle och se om han mår bättre stackarn har ju vatt sjuk! =) Men annars får han sjuka sig hos mig gör inte mig något :D 

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, någon som har någon ideé? tänkte ju dra in till stan och shoppa
med Natta men nejnej såklart så har dem stängt *suck* Men får helt enkelt se imon. 
 

 
Chips + Coca Cola en vardag, men det gör väl ingenting? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0