Helgen var riktig jävla galen.

Amen tjaa! inte bloggat på ett tag men vafan de hinner jag faktiskt inte alltid :)
Kan ju säga att jag har haft en riktigt bra helg i allafall! =) Speciellt i fredags
även fast det hände en del dåliga grejer och tappade bort folk osv... började
med att vi skulle åka till Danny men så blev de slagga och polisen kom osv men var tvungen
o gå på toa hahah. Så ve de en snubbe där som va HÖG?! så jävla äcklig va han..
Skulle hålla på o taffsa och säga "ååh va fina flickor" UUUUWE. Så fick vi först inte dra heller han försökte
hålla oss kvar? Men sen så fick vi de tydligen? äh jag minns inte riktigt. Sen körde vi till tylösand för o träffa
robin och de andra men han va ju as packad och natta hade tappat bort sin mobil och blabla så blev de massa shaffs. Så när vi kom till stan så drog jag och hanna in till donken och träffade folk osv, sen följde vi med några till nån fest i söndrum... Aoo där va de rööj.

& igår åkte vi bussresa till tylösand och tillbaka hahah.
sen var vi typ i stan hela kvällen? Somnade i snön :S
Fyfan jag fattar inte hur vi kunde göra det? Så jääävla kallt sen vaknade vi en timma senare
på slottan (backen..)  Fan är de för fel med oss? hahaha. Sen kunde vi inte gå. Jag lovar
det känns som fötterna och benen skulle gå i bitar vilken minut som helst. Aldrig varit så kall!
Lyckades ta oss tbx till MC och varma oss men det blev bara bråk där.. Bråk hela jävla tiden?!
Pallar inte med "er". Fan skyll inte allting på mig, hon kan faktiskt ta hand om sig själv!
Aja natta stack vid 2 och jag har typ inte gjort ett skit.
Men tack till alla som spenderade helgen med mig, haft sjukt kul!

Ska hoppa in i duschen nu  =) Får se vad som händer ikv.. Om jag ska till R eller inte.




Ballen ville att jag skulle lägga in en "sådandärabildduvetdärbak"
hahah upp till bevis. Berättar inte varför.
ääh jag ska inte sitta och skriva massa mer skit nu, är helt lost (som vanligt)


Puss :)♥

Kommentarer
Postat av: naaatta

FETT NAJS ! :D men shit vilken bråk helg assååå ;OO jaaaaja :) de va fett kallt i snön ;O uuueh :P tack sälv ! =D <33

2010-02-01 @ 13:27:42
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0