Heidi Montag

Före och efter



Hahah skräll! Hon va mycket sötare innan nu ser hon ut som... jag vet inte vad?
plastikoperationsknarkare? det är inte ett ord haha men ni fattar.
Ush hon skulle inte gjort alla dessa 10 operationerna. Tycker hon ser helt stel ut, och
gammal?! Absolut inte vacker enligt mig i allfall..
Varför förändra nåt som inte äns är fult? hmm..
Det bevisar hur världen ser ut idag asså.
"Du måste vara helt perfekt, inte ett minsta fel" typ.
Jag dissar detta!

Visst alla ser ner på varrandra, det finns något som vi själva
inte är nödja med hos oss själva. Jag har en massvis komplex
men vad ska man göra åt det liksom? Man är född som man är 
visst alla får göra som dem vill, men ja det är min åsikt..
Opperationer är överskattat.

Vad tycker ni om hennes förändring, bättre eller sämre?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon ser ut som en gammal tant med plastikoperationer i hopp att se yngre ut nu.

2010-01-21 @ 21:30:41
Postat av: vicky

sv till anonym: haha japp!

2010-01-21 @ 21:37:17
URL: http://vwiccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0