Grr.. ha . ha. ha!



Hej igen! =) Då är man fardigfixad och så dära :) hann duscha med, sköönt som fasen.
Ska snart vänta in alex och så ska vi typ dra och käka tydligen han tvingar mig =( hehe ;)
Men jaja har ändå inte käkat idag så! Och jag käkar ju *host* men äsh vafan borde inte börja med
den här jävla "att inte äta på flera dagar" igen.. Men när jag väl tappar matlusen går fan inget ner i magen och det kan hålla i sig i dagar helt serriöst, but i'll try..
Aja sen ska vi nog ba till mig eller honom? och kolla film o sådära :) sen kanske dra på hans syrras träning haha
så jävla söt är hon! ♥

Btw vill bara förklara en sak så ni inte går och tror en massa, för typ alla frågar hit och dit.
Men vi är bara vänner vi snackade och sådära igår och vi kom fram till att de va de bästa.
Eftersom att vi kännt varrandra länge nu och vill inte förstöra vänskapen? bara så jävla onödigt +
har inte direkt sånna känslor för varrandra så allt e braaaaa! =)
Men han är en toppen vän så umgås ska vi såklart fortsätta med ;), haha sämst humor men de har jag med därför vi klickar i guess ;) hehe.

Aja orkar inte sitta och rabbla om mitt "kärleksliv" som inte äns existerar haha. Men en ny har jag hittat..
mer en så säger jag inte (a) OCH NEJ jag är fan INTE PLAYER!
Jävla f*ttor som går och snackar massa bullshit kan fan gå och ta sig någonstanns!


Haaaaaaaaaaaaaarre fint sötnosar , fortsätt läs bloggen! :D
och kommentera mycket så blir jag glad.♥

Kommentarer
Postat av: naaatta

ooh vem e din nya? ;)

2010-01-19 @ 21:24:39
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/
Postat av: grrrrrrr

grrrr

2010-01-19 @ 21:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0