CE IKV

Hej sötnosar! =) Jag är tillbaka efter att inte skrivit på 2 dagar lr nåt i den stilen? haha segt men i allafall.
Ikväll ska jag och tjejerna till CE = club experience ett fest ställe i halmstad för ungdomar 16+ kan man väl förklara de kortfattat. Haft ganska kul där de senaste gångerna så får hoppas på de bästa ikv med (:

Vad ska ni hitta på ikväll då? Myskväll hemma eller festa? FESTA FFS!
Är ju inte direkt taggad längre men med högsta volym och några grymt bra låtar
så blir ja på hugget igen! =D dunkaaaaaaaaaa! Ikväll ska vi dansa aaasset av oss :)
haha som på madison senast fyfan va kul vi hade!
Aja hoppas ni får en toppenkväll så skriver jag senare igen =D för nu ska jag hoppa in i duschen / fixa mig
sen kan ni få några bilder ;) hähä.... Vad ska man ha på sig ikväll nu da.. förslag?!



PUSS

Kommentarer
Postat av: findel

Fin blogg!

Allt bra?

2010-01-08 @ 21:35:36
URL: http://findel.blogg.se/
Postat av: naaatta

de va nice =) tack för kvällen sötnos :) <33

2010-01-09 @ 16:34:45
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0