Bloggtorka

Tjenis! Har inte orkat blogga eller inte hunnit blogga idag. Varit iväg hela dagen :)
Stack och mötte natta vid 12 sen drog vi till stan en stund men vi orkade inte går runt där
i denna jävla snöstorm? fyfan vilken storm! Så vi drog till kattegatt och träffade massa folk :)
Sen vid 4 stack vi tillbaka till stan och käkade på sibylla ;) pommes ffs! haha.
Sen stack vi och solade vid sture eftersom de hade stängt i stan, haha?
Men blev typ inget brun blöö. Men tror jag ska dra och sola imon innan jag drar till stan och möter karlsson =)
Sen solar jag på fredag igen med natta igen :D För på kvällen blir de fest och då ska vi va bruna och snygga! ;)


Åh har inga bilder och lägga in? Får bli bättre på o ta de varje dag!..

Så bloggar när jag har lust igen.. Imorgon antar jag.

Kommentarer
Postat av: naaatta

gött o sola :D



ah fy vilken stooorm ;OO <3

2010-01-27 @ 22:09:54
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0