American pie (y

Alex stack nyss & nu har tråkar jag sönder.
Hatar o va själv får fan panik it sucks
men jaja imon får jag sällskap av mina tjejjoooor ♥
 blir förmodligen att vi har tjejkväll hemma hos mig
så jag bad mamma dra iväg haha ne men
 hon skulle ändå till Magnus så det gjorde henne ingenting :)
ska bli mysigt! :) eftersom vi umgås typ inte längre pga
massa anledningar men hoppas det blir ändring på det snart ;//
Aja jag och Alex kollade typ bara film, mös & snackade massa.
myyyyyss :) kollade såklart på American pie ;)
haha bäst, älskar alla dom filmerna! hehe.
Aja men nu ska jag borsta tänderna o allt sånt shit
sen tror jag ska lägga mig är fett trött och
behöver sova för en gångs skull.

Puss,




hähä ;) GODNATT ♥


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare;)

Du är så jävla snyyyyyyyyyyyyygg fattar du att alla killar vill ha dig? såg dig i stan igårnatt ;)

2010-01-17 @ 22:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0