HOLA!

Tja bloggen! öhm bloggare förjävla sent men jaja klaga inte jag bloggar iaf.
Igår eller ah (iförgår blir det väl eftersom klockan är efter 24.00.. men whatevah!) så va jag med tjejerna hos karl, snackade om exakt allt möjligt, proppade i oss massa fettokäk & sån mys! :D + kollade skräckisar :)
blev riktigt skraj där ett tag sen haha! Aja men det var mys och vi vaknade väl vid 3 tiden? (a) för somnade inte förräns 7 i morse hehe, that's so us! Hade snöbollskrig ett tag med idag i simlångsdalen och drog vidare till emma och spelade kort med killarna! :)
Sen tog jag bussen hem vid 22.. tiden! & har bara chillat här hemma nu :) inte mått så bra nu ikväll... men det blev bättre efter ett tag med pauline sis <3 glad att vi fått tbx kontakten igen! Aldrig mer att vi släpper den.
Du må vara yngre en mig men ändå lika mogen om inte mognare ibland altså! Älskar dig enormt.

Nu får ni en hög med bilder från helgen & igår! PUSS


Jag och lagerstedt

Anna och adam , sötnosar :)


jag och tjejerna!

Skabb och fyllebild på mig men en söt adam =)

ojojojoj fyllebild! btw ojojojoj mitt och nattas nya ord! ;) hähä

sen blev de stökigt...

"ge mig en puss"

"samma här"

Jag (med martins mössa) ;), lagerstedt & martin

Tessa & jag  :)

Jag och karlsson, haha här va de ju väääääldigt nyktert!

Lagerstedt, jag & jonas ! =)

Johan, fisen & jaaaaaaaaag.

Jonas och natta :)

adam och malte :)

Så de va en del bilder från emmas fest, finns massvis fler! haha
men nu orkar jag inte lägga in fler :) dom håller jag för mig själv.
En lyckad fest blev det i allafall och jag blev vääääldans glad när de "andra" kom :)
pga... ja :) men aja!


Natta, emz och jag! Ute i snön utan jackor, brrr......varmt! =D

Jag i snön, myyysigt!


Kommentarer
Postat av: naaatta

höhö ojojojoj ;) massvis me roliga fylle bilder:DD



skräckisarna va ju braaa:D fast scary ;o <3

2010-02-24 @ 13:03:06
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0