Mitt rätta jag!



Fråga mig inte vad jag gör med fingret i facet på varenda bild hahaha. Jag är bara allmänt störd :)


Jag stack inte till sture idag jag låg och degad framför en film istället (A) Sen träffade jessy en stund ♥
Satt hos mig och snackade sen följde jag henne till bussen & drog hem. Duschat 3 gånger idag?!
Det är inte normalt jag vet.. Men jag har inte mått bra, frusit som fan så en...3 varma duschar satt väldigt fint!
Sen har jag städat rummet - yeeey mee =D Duktig kan jag vara när jag vill.. sen möblerat om och skit.
Sen kom mamma ner från vinden - här är din vinterjacka. Jag: VA?! har du gömmt den där uppe medans
jag fått gå runt i min fula vinterjacka jag har nu?
Blev lite sur där men den satt ändå inte så bra :/ fortfarande stor... ååh kan jag aldrig växa!
Man kan ju fan tro att jag är 95a.. blir galen. Vill va lååååååååååååång.
Men aja jag får leva på klackskor när de blir varmare ute :)


Nu ska jag lägga mig i sängen och ringa tilda :D sen mysa framför en film sen blir det sova.
Uppdaterar imon.



puss ♥

Kommentarer
Postat av: Girly

Tack så mycket, roligta att du gillar min blogg.

Haha jag gör alltid något med munnen på alla bilder.

Alla har vi väll våra fotominer hehe.

ha en bra dag Kram Girly

2010-02-05 @ 10:04:57
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Girly

Så sant så sant, min bild jag tog inne i provrummet i går var allt annat än seriös;P

När jag provar tubtoppen. Ser hel skum ut hehe

Men det bjuder jag på



Kramis Girly

2010-02-06 @ 12:25:47
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: amelaabloom.blogg.se

sweet :)

2010-02-08 @ 20:01:15
URL: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0