klarar mig fan inte utan mobilen!

Hejhej! Åh jag håller på o bli galen här? Nu börjar jag verkligen inse hur beroende jag är av min mobil..
dööööör. Tittar åt sidan hela tiden o kollar om man fått nåt sms, men nahepp där finns ingen mobil!
Åh fuck it, nu blir jag sur med.
Helgen har verkligen inte varit en höjdpunkt!  Tappat bort saker och "förlorat" en person... 
Jag orkar inte! Det man vill ha får man aldrig that's it. 

Försök inte få något försök inte vilja ha någon du kommer ändå inte få det.
Det är inte som vissa säger "kämpa för det du vill ha så kan du få allt" Så INTE SANT! :(
Aja jag får hoppas allting löser sig men livet går vidare i know.. =/
Det är bara så jäkla störande hur lätt jag har och bli kär i någon?
SKÄRPNING SKARE FAN BLI! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0