Känns meningslöst.

Hej på er! Har inte bloggat på ett tag som ni kanske märkt hehe (a) men ibland har man lust för o blogga ibland inte.. Och är ingen "stor bloggare" och så är det min blogg så jag bloggar när jag vill! =) har inte bett någon läsa heller så sluta klaga och tvinga mig att "uppdatera" ;)

Men i allafall. Sitter här och kollar runt på resor, 
skulle vatt så skönt o bara komma ifrån allt så sitter och kollar ruint lite. Vill helst åka
till thailand eller spaninen.. Men det lutar mest åt thailand! Love it.
ÅÅååh är så sugen på att få komma iväg jag vill bort härifrån nununu! Trött på snön
och detta tråkiga vädret. Vädret påverkar en själv? iallafall mig jag blir alltid mer "deppig" och lat
på vintern... ush! HIT MED VARMEN <3

Tycker ni att det är bättre att åka utomlands på sommaren eller vintern? Jag tycker absolut vintern!
Det är ju då man vill till varmen och slippa äckel vädret. På sommaren stannar jag gärna hemma i sverige :)
och åker runt till andra platser här i svergie. Längar så sjukt mycket!
Till Grillning på stranden, festerna, daftö(?), gbg, och bara sola, bada, bli bruuuuuuuuuuuuun! Umgås med bästa :)

aja whatever nu blev det ett långt inlägg om klagåmål bara haha. Men vafan alla vill ha sommar...eller?



Jag som liten.

Alla har vi varit små (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0