Jag tar ingen skit!

Falska vänner kommer och går, bara dom äkta består.


Klipp bort huvet på dig, vi är inte längre vänner.
Du valde din pojkvän/ex för mig - det borde du inte gjort.
Visst jag ångrar vad jag sagt men jag hittade INTE på.
Jag vill ha det som förut och jag är ledsen om jag sårat dig/honom.
Men jag hittade inte på! Tar ingen skti från er, jag tänker inte ta skulden för erat
förhållande tog slut. Delvis var det erat fel, ni som inte klarade av att va tillsammans
ni som aldrig träffades/umgicks.. Inte konstigt man börja tvivla på vad som va fel?
Men som sagt vill du va min vän igen vill jag ha en fet ursäkt & inte att du ska ta hans parti
24/7 för att du "älskar honom" visst visst. Men jag trodde jag kännde dig bättre en såhär.
Men du har förändrats och jag ser ingenting positivt med dig längre.

Glad att jag har kvar dig iaf - Natta.
Glad att jag lärde känna dig för du är en jävligt bra vän.
Finns här för dig när som, som du för mig..
ily.

Vill inte att det ska sluta såhär som det kanske kommer, men ändå mitt val.

I hate this.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag valde ingen - du som bråkar med mig hela tiden ju.

2010-02-02 @ 21:33:39
Postat av: naaatta

ååh så tråkit att ni ska bråka :/ men de löser sej säkert..



jag e också så himla glaa att jag lärde känna dej vicky! dig kan man alltid snacka med<3 love yaa<3

2010-02-02 @ 23:57:52
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0