Galen kväll.

Hej! Är verkligen inte på humör för någonting idag + om jag skriver lite konstigt är det för att jag typ inte ser ett smack :S.. Aja kvällen igår va sjukt rolig men som vanligt slutade det i KATASTROF!
Började med att vi förfestade hemma hos tagen & ja.. blev väääääldigt för mycket dricka för min och nattas del, ALDRIG MER! sen drog vi vidare till själva festen & de va så jävla kul! ;) Men som sagt för mycket dricka=minnesluckor så det smäller om det! Men jag hade nog kul :) Sen när festen va slut märkte jag att min mobil va borta SÅKLART. Så fick man veta idag att natta hade råkat tappa bort den :( åååååh nej.. Jag klarar mig inte utan min mobil? och kommer inte få nån ny heller. Men vill ju inte skylla allt på natta för jag vet hur det är när man inte kan kontrolera sig men gaaaah :(. Blev såklart tagen av polisen igår med fyyfan va sur jag var! haha sheeet fick reda på att jag skrikit mot dem och slått på dem vilket va rätt åt dem! För dem tryckte mina händer så jääävla hårt och tryckte in mig mot väggen? vafan tror dem jag är en fucking brottsling elller... :@
sen körde dom mig hem och morsan va inte allt för glad kan jag ju säga..
och nu har hon märkt att hennes plånbok antagligen försvann igår med? fan vilken otursnatt! :(
aja får väl försöka käka nåt nu och ta en dusch så jag piggnar till!

ska nog ba va hemma ikväll får inte dra ut men har ändå ingen ork... blir nog filmmys <3


Kommentarer
Postat av: naaatta

ooohja fett skoooj fest :DD men inte seeen :( åååh va störiigt att ja tappade bort din mobil :((( sry<3 men tack för en riktigt gaaalen kväll! =DD<3

2010-02-06 @ 15:51:24
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/
Postat av: Jens

Låter som det var en galen och vild natt, du får ha en så bra kväll det går idag :)

2010-02-06 @ 17:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0