Färga håret!

hejhej! inte skrivit på ett tag men i allafall! Ska nog färga utväxten idag + lägga i slingor :)
Om jag vågar haha ;) Rädd att jag ska ångra mig och grejer, men slingor är ingen big deal så ah det blir nog det.

Ska hoppa in duschen nu för sen kommer Johan
hit så jag slapp åka till fbg för har inget busskort , aww! :D
Ska käka pizza ikväll och sen ska han nog sova här med :)
sen funderar jag även på att börja skola i Fbg efter sommaren
eftersom jag slutade på BF. Men jag får se annars blir det media på sture!
Men blir det drottning blanka i fbg så ska jag nog dela lägenhet med en kompis där :D så jävla nice!

Men aja måste skynda mig puss skriver senare.

Just det! Jag är så trött på min design nu den är svart och tråkig.
Någon där ute som är bra på sånt? Let me know!





Kommentarer
Postat av: amelaabloom.blogg.se

vilka färger? :)

2010-02-11 @ 06:58:08
URL: http://amelaabloom.blogg.se/
Postat av: naaatta

MEDIA PÅ STURE!! :D <3

2010-02-11 @ 13:29:05
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0