EY EY EY VAD SKA MAN HA FÖR RUBRIK NU DÅ?!

Hej! :D Hann inte uppdatera någonting igår men hade ingen tid. Stack först till stan med natta och karlsson och köpte present till emma så nu är det klart! Sen mötte vi upp andré och dom och åkte med deras buss typ 3 busshållsplatser haha? nödvändigt men jaja ändå gratis. Sen satt vi hos emma och ba chillade! =)
Nu sitter jag här och har precis vatt och handlat käk för morsan tvinga mig?! gaah.. Aja slipper i allafall laga det för jag ska inte äns ha! Nu börjar den här perioden igen haha, inte bra men!

Ska kanske dra och sola en 10minutare om jag orkar med annars blir det sola imorgon med natta ändå så.
TAGGA fredag =D Emma fyller 17 år! ♥ wie :)


abooooooooooooow !

Kommentarer
Postat av: madde

ja väldigt svårt :P

2010-02-18 @ 14:53:18
URL: http://madeleineamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0