En trött vicky

Hej! Klockan är snart halv 1 och jag är fortfarande vaken. Ovanligt? Nej.. ;)
Men jag börjar fatiskt bli trött nu och det kallara jag OVANLIGT! Inte kunnat sova någonting
de senaste nätterna pga att jag legat och tänkt på massa... jobbigt men jaja.

Blev att va med emma en stund idag skulle egentligen fotat men det blev inget? xD
aja vi satt hemma hos mig och chillade, kolla tv & typ datan istället!
Sen drog vi och köpte käk och vidare till henne & jag kom hem vid 22.00 typ :)
Sen har jag bara hunnit duscha och inte mycket mer.

Har typ ingenting och skriva känner jag. Men btw! Jag har klippt mig (vilket jag tror jag har glömt och säga?..) Blev inte nöjd från början men nu har jag vant mig och gillar det faktiskt.

Före


Ful och osminkad bild + dålig kvalliteeee men det får ni tåla :)

Efter

Vad tycks?

- Har klippt upp det ganska mycket, "skaffat snelugg/lugg.


Kommentarer
Postat av: naaatta

det blev jätte fint =) du passar i det ! :D <3

2010-02-04 @ 10:34:18
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/
Postat av: Maria

riktigt snyggt =)

2010-02-04 @ 13:52:30
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0