Emmas 17års fest!

Tjabba tjena hallå ;) eller nåt! Ligger i sängen och bara myser med godis och film :) kännde att de behövdes med en hemma kväll så jag ska palla med trycket på lovet ;) då ska de festas som aldrig förr yah know + att jag mår fortfarande dåligt efter igår även fast jag inte blev så full? konstigt faktiskt men jaja får man tåla. Emmas fest blev riktigt lyckad kan jag ju säga, hade verkligen skitkul och det flesta folket från dalen kom så de va skojj!
Började med att vi fixade oss hemma hos jojo sen drog till emma och tog bort massa saker innan alla kom..
sen började de strömma in folk & var väl runt 20 pers så de va helt lagom :)
massa dans och drickande ;) hade förjävla trevligt i allafall och det hade nog alla andra med ♥
Aja nu håller jag på och tar emot en hel hög bilder från emma men det tar en jävla tid haha x) bara för att hon har systemkamera och bilderna är så stora så att ja..!

Men här kommer några bilder från igår i allfall , kan inte lägga in alla för ja de är runt 400 bilder HAHA! ♥


Natta och jag. Haha undvik att jag ser helt sär och gravid ut?! Men det är
tröjan som är förjävla stor faktiskt! (a)


Jojo sminkar sig


haha söta adam :)


Adam och Malte :)


Födelsedagsbarnet och Adam! :)

Dagen efter haha. Andre, natta & emma,robban

Philip,ponna,martin,lagerstet,kalle,malte & nedre - johan,kalle,robban & emma!

Lägger in fler imorgon för internet fuckar sig så det tar evigheter att ladda upp bilder just nu.
puss

Kommentarer
Postat av: naaatta

riktigt rolig fäst ! (: får göras om nästa år tkr jag ;) hähä måånga bilder ja :O shit, men de e najs !:D <3 tack för en riktigt trevlig kväll:) <3

2010-02-21 @ 18:48:15
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0