Dålig uppdatering

-

Hej!
Förlåt för att jag inte uppdaterat något men jag har inte orkat
& har inga bilder eller nåt och slänga in heller så.. Dagen har spenderats
hemma med bea och CO. Kollade en stund på melodifestivalen
me mamma och Cina osv innan dom skulle iväg!
Sen stack jag och bea in till stan en stund ;p
men där va as tråkigt och folket
va osoooooooooocialt! Så vi köpt med oss lite käk bara
och stack till hemköp och köpe energidricka! ;)
sen skulle hon hem :/ och nu sitter jag här
med godis & kollar på "på smällen" :)
ganska bra är den, den får duga för ikv!
Känner mig tjock och får sån ångest nu för tiden
så fort jag käkar onyttigt ush tjock och sleten!
Neh detta är sista gången jag käkar onyttigt
och från och med imorgon ska jag försöka
hålla mig borta från onyttigt käk & godis!





Jag har alla dessa känslor som far inom mig,
en jävla massa tankar som trycker hårt mot mitt huvud.
Jag är förvirrad och känner mig vilsnare än någonsin.
Jag vill vara i din närhet jag vill att du ska bli min.
Läser du detta (vilket jag inte tror du gör) men om du gör
så vet du vem du är. Varje gång jag ser dig vill jag bara le
och slänga mig i din famn och bara få vara DIN förevigt.
Dina kramar, dina kyssar - förbluffade mig. Din personlighet
är så jävla underbar och jag kan bara inte släppa dig.
Du är något få har , du äger verkligen mitt hjärta nu
även om jag inte äger ditt. Det pirrar i magen
varje gång jag träffar dig, jag vill bara berätta
vad jag känner för dig. Men när jag ville det var det försent.
Åh varför gör jag så här mot mig själv?! :(
Du har gått vidare och jag vet inte varför jag bara kan göra detsamma.
Jag vet att jag måste men det betyder inte att jag ändå
alltid kommer att älska dig... ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0