Uttråkad så de finns inte asså!

Hellu sunshines! Här är jag igen som en uttråkad kärring *tummen ner*.
Sitter och kollar runt på internet på skor och massa annat
 men problemet med mig är att jag blir så jäääävla sugen på att köpa allt jag ser
(som jag tycker är snyggt) men det gör nog de flesta, hehe.
Men aja jag ska iallafall se om jag hittar ett par snygga klackskor
för det behöver jag jävligt mycket så ska jag be mammsen snällt om hon kan beställa ett par åt mig (a).
Men först måste jag hitta ett par! =) Fast kanske borde kolla i stan först för jag måste alltid prova skor innan jag köper dom, känns som mina fötter minskas sen blir större? ääh det är krångligt dedära! Men finns fan ingenting i halmstad blääää jag hatar dessa affärer! Finns så mycket mer på internet =) Men jaja nog om det!







Ska ta och sätta på (misstolka inte detta KARLSSON, som du gör med allt)
en film sen men vilken? får se va ja hittar :)

HA DET FINT♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0