"Tjejkväll"

Yo bloggen!!

Har nyss käkat pommes & nuggets + sallad , mumms!
Det va förjävla gott :) men onyttigt men jaja.
sen kollat på ett avsnitt av förhäxad.
Blev bara en snabb runda med isak innan, jobbig va han.
för er som inte vet så är isak min hund HAHA.
Ni trodde säkert han va en människa de tror många ;)
men nepp, my dog! :) jobbiga hund.......... höhö

Aja ikväll kommer tjejerna till mig :D!!
Ska ha en liten tjejkväll även fast det är bara är tisdag.
Men nu ska jag ladda ner lite låtar från youtube
och sen har jag ingen aning om vad jag ska göra.
känner mig rastlös, bara o vänta in tjejerna (:
sen dra till hemköp. aja later! ♥ give me? (a)






Och här kommer en liten bild, på mer saker jag vill ha. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0