Smaken e som baken ;)

yes smaken e som baken. Sorgligt att vissa inte kan komma över sina "ex" eller vad man nu ska kalla honom ;) lets call him a hoe! yeeeah.



Hejsan! Ligger i sängen och försöker ta mig upp går dock inte så bra, men känner mig faktiskt bättre idag MYCKE bättre idag!Dock fortfarande krasslig, den här jädrans hostan är så jobbig! :(men aja det går väl över så småningom får jag hoppas. Men låter fortfarande förjävligt x)så ni som träffar mig i helgen bli inte rädda ;) hähä (A)Ska nog hoppa in i duschen sen käka frukost om jag orkar.. eller nej väntar tills matene färdig ikv istället =) en sak jag alltid OGILLAT är frukost, någon mer?det är det äckligaste ... blööö! De går aldrig i min mage iaf =)




Grötvik

Aja ikväll har jag inga planer eller skulle egentligen dra till grötvik ikväll ju? vet inteom jag nämnde det i förra inlägget men det är "fest" där ikväll iafoch massa har sagt att jag ska komma dit för det kommer bli "sååå himla kul" mjaa låter inte så troligt.. Men alltid kul o träffa folk så jag får se! =)





ha de så bra så länge. HUGS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0