Old Partypix! ♥





jag & charlotte. gammal bild! =)



Krök hos emma (sommaren 09)

hahahahahah

me&emz



:)

jojjo och rasmus

naw

jojjo & ogge, oliver. HAHAHAHA

Charlotte och karlsson


hahaha!

Jag och tessa!

Lagerstedt & malte

Alex och jim.

Anna och jag. (såg helt störd ut!)

Adam! :)

natta, jag, emma

Jag och niiisse!

Erik, jag & jim. Hahaha tror jag sa nåt konstigt till jim
om man går utifrån hans blick.

me

toooooorup!  / den kvällen vill jag helst glömma ;)
men kul vare!

haha! jens

jojjo

toruup!

grillkväll i simlångsdalen.


filtar e för mesar ;) de va varmt!

HAHAHHAH! sebbe va lätt kvällens höjdpunkt! :)


Kommentarer
Postat av: www.emza.devote.se

haha minnen för alltid :D fan vad ja saknar kvällen när ja ser den på mig och malte xd de va öss :D haha

2010-04-22 @ 22:58:57
Postat av: naaatta

ååh shit vilka roliga fest bilder :D massa skoj har vi haft. saknar det ! <3

2010-04-23 @ 17:41:39
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0